Löpning 3,2km, tot ca 6,5km!

For direkt till mamma efter jobbet, åt en apelsin och sen gav vi oss i väg. Hon hade tittat ut en sträcka som vi skulle börja med att gå, för att sedan när vi kom till Ön, springa en runda där, och gå hem som nedvarvning.
Perfekt!
Det var ganska lätta ben idag, lite tungt psykiskt ett tag när man inte visste hur långt man hade kvar, men benen kändes okej hela tiden. Sista biten spurtade vi, det kom några som sprang bakom oss och jag fick för mig att de inte skulle hinna ikapp innan vi sprungit färdigt!! ;) Så vi kapp-sprang litegranna där jag och mamma. Hihi. Det var skoj!
Sen hade mamma lämpligt nog med sig en vattenflaska som vi lämnade där vi började springa, så otroligt gott att klunka vatten under promenaden hem. Helt perfekt!!

Dagens pass i siffror:
Total tränad tid: 52,11 min
Total sträcka: 6,48 km

Uppvärmning, prom
Tid: 14 min 28 sec
Sträcka: 1,62 km

Löpning
Tid: 21 min 43 sec
Sträcka: 3,24 km
Hastighet: 8,95 km/h
Tempo: 6 min 42 sec/km

Nedvarvning, prom
Tid: 16 min
Sträcka: 1,62 km

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0