Tlöööööttt...

Trött är bara förnamnet, så jag ska alldeles strax hoppa i säng.
Har varit en seg och dryg dag, trots att det varit möten och grejjor så man knappt varit på linjen. Men ändå har tiden gått så otroligt sakta efter middagen.
Fia kommer och hämtar mig 8:15 imorgon för vi ska gymma så det är bara att ta sig i kragen och kliva upp, stoppa i sig frukost och fara.
Sen ska jag få tillbaka min bil imorgon kväll/natt också. Jag hade sån tur att det bara var en grej som kostade 100 kr som var trasig. Plus att jag ju har världens bästa mekaniker ;) Eller hur J?! Du är bäst, tack för all hjälp! :)

Nu ska jag och lillebror dricka kaffe, jag ska försöka hjälpa honom plugga tror jag. Han verkar ha det lite kämpigt nu så kan jag hjälpa honom så ska jag göra det. Sen blir det sängen..

Sov gott!

Kommentarer
Mamma

Vad bra att du finns för honom, hoppas att träningen går bra och hoppas också att vi hinner ses när jag kommer upp...

Kram till er!

Datum: 2009-09-09 Tidpunkt: 08:57:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0