Räkningar, suck vad tråkigt det är!

Har suttit och betalt bort räkningarna, det kändes som en lagom sysselsättning såhär mitt i natten. Alltid lika tråkigt, men man måste ju. Vad skönt det skulle vara om man kunde få en räkningsfri månad! Tänk vilka pengar man skulle spara alltså.
Men blir så himla irriterad på Telia för de ska ju alltid ha sina räkningar per kvartal, och jag har inte alls lust att betala min mobilräkning per kvartal. Är ju skitsvårt att veta vad den hamnar på varje månad, och då är det ju svårt att lägga undan pengar till den också ju. Kommer ju få en svinstor räkning var tredje månad annars. Har suttit och letat på hemsidan deras men jag hittar då inget alls. Blir så irriterad!

Hittade iallafall vars man la till sitt favoritnummer så nu har jag äntligen lagt till pappas hemnummer som favoritnummer så nu ringer jag gratis till honom. Bra va Paps?! =) Då kan vi prata läääänge! Så nu får jag ringa dig istället för du mig, det blir ju billigast så ;)

Nej nu ska jag nog stoppa nått i magen för jag är hungrig och sen ska jag hoppa i sängen för imorgon vill jag upp i tid för att träna!

Kommentarer
Bokmalen

VA!??? Jag å Marcus får då våra mobilräkningar varje månad!! Vi har dom på e-faktura å vi har telia. Kolla med dom om inte du oxå kan få det så... Vi har inte så mycket att göra då det strular en hel del = lite långtråkigt. Tur att man har trevliga arbetskompisar!! ;)

Kramen, Maria

Datum: 2009-09-23 Tidpunkt: 02:54:09
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Mamma

Som också har teliaräkningen per månad...

Men annars, vad gör det om du lägger undan lite extra då, pengarna som ev blir över på räkningskontot kan ju vara som en extra sparslant eller som för oförutsedda utgifter!



Kram-kram!

Datum: 2009-09-23 Tidpunkt: 11:14:50
Paps

Va bra Gumman!!Ring gärna snart och länge

Datum: 2009-09-23 Tidpunkt: 17:17:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0