Mixern som sprack

Jag har fortfarande ont i ena sidan av halsen och det känns som att jag är svullen också.
Vet inte riktigt vad jag ska äta för det gör ont. Blää!

Lyckades spräcka min mixer också när jag skulle försöka göra frukost. Rann ut smörja över hela bänken och ner på golvet. Yippie, or not. Min älskade rosa mixer!! Damn it! Varför skulle den pajja för?!

Nu är min mami här iaf, hon ska visa sin lägenhet..hon fick se den igår nämligen.

Jag försöker få i mig kaffe iaf, får se om jag blir lite piggare. Känner mig helt luddig i skallen.

Tur det blir tidig kväll ikväll. :)

Kommentarer
Jessica

Tråkigt att din mixer gick sönder. :( Hoppas du kryar på dig. :)

Datum: 2009-09-10 Tidpunkt: 14:04:19
Blogg/URL: http://www.livetmednoomie.blogspot.com
Maria

Kolla upp om det kan vara körtelfeber kanske?

Aka kyssarsjukan.

Svullnad och kan resultera i att du är lätt gul i ögonen.

Datum: 2009-09-10 Tidpunkt: 14:35:28
Blogg/URL: http://struck.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0