Mätt

Så himla mätt jag är alltså. Det blev Max idag. Och jag lyxade till det och åt en hel meny i stället för att krångla som jag brukar göra. Blev proppmätt. Ajabaja. Men, ibland vill man lyxa till det och då får man ju faktiskt göra det också. Bara det inte blir för ofta...

Jag längtar tills imorgon då jag, mamma och fia ska åka till Jysk och provsitta en soffa som jag hittat. Jag hoppas att den är skön för då har jag äntligen hittat en som ryms i mitt vardagsrum och som dessutom är en bäddsoffa som jag vill ha. Det vore helt underbart!! Så håll tummarna..


Kommentarer
Mamman

syns snart;-)

Datum: 2009-09-24 Tidpunkt: 08:20:51
Beffa

Jajjemen! :D

Datum: 2009-09-24 Tidpunkt: 09:17:55
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0