Städryck

Lillebror och jag fick ett städryck!
Så nu är extra-sängen bortplockad, grejjor är utburna till förrådet, lägenheten är dammsugad och torkad, toan och handfatet rengjort, mattor skakade, och nu har vi äntligen lagt dit anti-glid grejjen under mattan vid soffan. Helt fantastiskt, nu ligger den ju helt still!!
Tänk vad mycket man kan få gjort bara man får ett litet ryck. Men nu är disken kvar. Jag tror att jag ska flörta lite med lillebror, för jag ska hoppa in i duschen och göra mig i ordning inför kvällen. Också borde jag stoppa nått i magen med, annars kommer jag väl dö av hunger nu när jag tränat också.

Men fiskarna har inte fått flytta in, de får nog vänta tills imorgon eller på söndag om inte mamma tror att dom dör, för jag hinner inte nu. Man måste väl göra hela den där proceduren med att ösa vatten i påsen antar jag?! Och det tar ju ett tag...

Kommentarer
Morsan

Du, -de där stackarna har haft så tufft, så kalrar de inte att "plask-2 hamna i nya plurret så får det nog rakt va!

Nu är dom på plats iallafall, för jag skulel ha nåt att göra medan Margit jamade sig igenom lägenheten...

See ya!

Kram

Datum: 2009-10-09 Tidpunkt: 22:01:43
Beffa

Du är såå söt snälla mammsen, jag blev jätteglad när jag kom hem och blommor och kort och fiskar och margit!! vilken överaskning! tack söta du!

nu ska jag sova, upp å jobba imorrn börjar halv 7!

Datum: 2009-10-10 Tidpunkt: 02:03:12
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0