Sjuk =/

Jag är sjuk.
Det började igår kväll med att jag fick ont i halsen. Drack the med honung och det kändes lite bättre. Tänkte att det nog var lugnt, jag blir väl bara förkyld eller så.
Vaknade imorse och trodde jag skulle dö eller så. Ont i halsen, huvudet, ryggen, nacken, feber.
Svettas och fryser om vartannat, just nu fryser jag trots fleecetröjja och filt.
Det är ju inte direkt kallt i min lägenhet heller, har tänt massvis med värmeljus också.

Sov typ från 12 i natt till 11 imorse, sen hem från Fia och la mig i sängen, sov typ till 14-14.30 tiden.

Men är inte snuvig ett dugg ännu. Proppar i mig Treo, har ätit nyponsoppa med glass och skorpor, försöker dricka mycket.

Så min träningsplanering den gick ju helt åt skogen den här veckan. Suck, jag som var så pepp och det gick så bra nu!
Får hoppas det här går över snart, så det inte är svininfluensan!

Kommentarer
emelie

Usch :/ krya på dig!

Datum: 2009-10-17 Tidpunkt: 19:07:59
Blogg/URL: http://silencelikeawhisper.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0