Sådär

Nu har jag varit duktig och hunnit duscha, laga mat, koka ägg, diska och prata med lillebror.
Han kom hem så jag hann träffa honom lite idag, han började tidigt imorse så då sov ju jag.
Han fick lite lunch av mig, måste ju ha en försökskanin. Det gick tydligen att äta! ;)

Fick nått ryck efter matlagningen och började diska också kokade jag ägg till lunch åt mig själv. Mums.

Jag har ont i min tumme och mitt pekfinger. Jag var lite klantig igår.
Jag klämde pekfingret i en maskin på jobbet. Så nu är det blått!
Och innan det så skar jag upp tummen på fikat när jag satt och petade lite med en kniv. Aj aj och ganska djupt blev det.
Sen skar jag upp samma tumme igen när jag skulle öppna en sak. Blödde som fan gjorde det! Så hela tummen blev ett stort plåster.

Jaa, jag är klantig. Väldigt klantig ibland! :P Men ingen större skada skedd...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0