Puts väck

Nu är hästtransporten äntligen såld och det känns väldigt...konstigt. Jag menar jag är ju jätteglad att jag blev av med den, en sak mindre att behöva tänka på och ha "över sina axlar" sas.
Men samtidigt, när jag såg den åka iväg...utan Dust i..utan att vara min.

Det gjorde ont i hjärtat... :(

Jag kanske är konstig?!

Tur att jag hann få veta innan jag for på jobbet, för annars hade den nog inte blivit såld. Synd bara att jag somnade så jag fick bli väckt av chefen istället för att vara den som ringde själv. Jaja, är första och sista gången jag inte är där när jag skrivit upp mig så det är nog inte hela världen..

Kommentarer
Emily

Alla separationer som har med ens häst att göra är jobbiga. Att sälja sadlarna, att packa ihop alla saker. Jag har fortfarande ett helt skåp nere i stallet som jag inte orkat ta itu med. Det är saker som jag hade tänkt sälja. Man kan ju inte spara på allt. Alla "personliga" saker som grimmor och borstar och sånt har jag här hemma i förrådet. Ush, det är jobbigt.

Du är stark. Jag tänker på dig. Kram

Datum: 2009-10-12 Tidpunkt: 07:32:01
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com
Jocke

klart du inte är konstig. förstår precis vad du menar! känns konstigt för mig med juh! :/ han är, var och kommer alltid vara bäst...

Datum: 2009-10-13 Tidpunkt: 17:02:09
Beffa

Jaaaa, det kommer han! Finaste..

Datum: 2009-10-14 Tidpunkt: 09:24:55
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0