Månadens tråkigaste

Sådär nu har man gjort bort månadens tråkigaste - betalt räkningar och hyra.
Sånt är ju aldrig roligt, men när man gjort det kan det ju vara roligt. Om man har tur! Haha.

Tror iaf att alla räkningar utom en dykt upp nu så då tänkte jag passa på att göra bort det när jag ändå inte hade något annat att göra. Tycker att alla räkningar borde komma samma dag, det är så irriterande när de kommer några dagar efter att man betalt eller så.
Värst är väl när det kommer nått mitt i månaden och som dessutom ska vara betalt innan man får lön. Då blir man inte glad.
Som Telia, dom frågade när jag ville ha räkningen, är dom dumma eller? Självklart vill man ju ha den när alla andra räkningar ska vara betalda, inte nått konstigt datum som dom brukar ha ibland. Puckon!

Menmen, nu börjar jag bli hungrig så ska väl ta en funderare på vad jag vill ha till middag idag. Trött är jag också.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0