"Lätt distanslöpning med gång"

Det blev en jogging-runda trots kyla,regn och blåst. Tror större delen sprangs i motvind.
Jag har huvudvärk men trodde att det skulle ge med sig efter ett tag, men istället ville den dunka varje steg jag tog. Vet inte varför den skulle komma nu, jag har tagit alvedon hela dagen men den har inte gått bort ändå.
Det blev totalt 37 minuter och 4,45km. Skulle egentligen blivit 35 enligt schemat men jag var inte riktigt hemma då så jag fick 2 minuters promenad som nedvarvning.
Uppdelningen: 2min gång, 5x5 min jogg med 2 min gång mellan, samt ca 2 min gång som nedvarvning.

Kändes riktigt skönt att ha orkat och klarat det, trots att det var så tungt och motigt att ta sig ut. "klapp på axeln"

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0