Jag vill vara frisk

Jag vill springa, jag vill träna, jag vill vara pigg.
Hur kul är det att vara sjuk och tycka att det är jobbigt att gå upp ur soffan för att ta sig till toan?!
Jag hoppas att det här inte håller i sig speciellt länge för då kommer jag att bli galen. Jag blir ju så himla rastlös av att bara ligga i sängen eller soffan hela dagarna. Det är SÅ tråkigt att vara sjuk alltså.

Jag som aldrig brukar vara sjuk ju, nu är det andra eller tredje gången i år som jag har feber! Hade det ju i våras också, men bara några dagar. Fast då jobbade jag ju samtidigt, det kanske inte var det smartaste. Men hade inte råd att vara hemma..

Hoppas att jag är bättre så jag kan jobba på måndag, för då är det kvällsvecka så jag har inte riktigt råd att vara sjuk då heller...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0