Jag hade visst tur ändå..

..för nu är soffan min!!
Fick sms av säljaren att den fortfarande fanns kvar om jag var intresserad, och det var jag ju.
Så pappa och jag for och kikade på den och den var så himla fin tycker jag. Dessutom så kändes den stor men den var mindre än mammas soffa som jag har nu! Perfekt!
Pappa prutade ner den 500 kr och den är 1 månad gammal och köpt för dubbla priset. Tycker att det känns jättebra!
Imorgon ska vi hämta den, pappa har lånat släp av en kompis och fixat bärhjälp! Sen är den min!

Säljarens bild:

Kommentarer
Linda WritingL

Jamen se där är den :) Tänkte bara kika in på din blogg och kolla på hästar o lägenheten ^^



Ser ju ut precis som en sån jag är ute efter men just nu lutar det åt en bädd soffa!

Datum: 2012-05-13 Tidpunkt: 21:42:03
Blogg/URL: http://writingl.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0