Veckans träning v.43

1 Bodypump-pass


...sen skadad! :(

En otroligt tråkig vecka, det verkar som att min träning verkligen ska gå i stöpet nu. Är jag inte sjuk, så verkar jag göra illa mig.
Och jag vet inte ens hur jag gjorde illa mig. Det kan inte ha varit under passet, för jag kände aldrig något som gjorde ont då och man står dessutom stilla mest hela tiden. Dessutom började det inte göra ont och vara svullet förrän på torsdagen, och jag tränade ju på tisdagen.

Hade tänkt att jag iallafall kunde styrketräna överkropp resten av veckan, men tiden fanns inte eftersom jag tillbringade helgen delvis i Husum för att hjälpa mamma. Så det fick bli ledigt från träningen.

Ska nu försöka ta mig till gymmet imorgon och styrketräna iallafall...det är så trist det här!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0