Trött..

Lyckades försova mig idag. Jag som skulle träna med Fia och sen spela innebandy. Men jag var så trött så jag bestämde med Fia att vi skulle hoppa över träningen, också tänkte jag sova en stund till.
Istället vaknade jag kl 14. Fick slänga i mig någon form av frukost, hoppa i kläderna och racea till jobbet.
Hann precis i tid, 14.30 stämplade jag in. Tur det iallafall, jag som försöker jobba in min flex.

Har ont i huvudet och är inte vidare pigg. Ska ta en ½ semesterdag istället för att få karensdag och gå hem.
Hoppas att jag får bukt med huvudvärken, isåfall kanske jag orkar åka och träna senare ikväll. Får se hur det blir.
Ska iallafall se film med lillebror och ta det lugnt.
Han flyttar tydligen imorgon. Ursch vad tomt det kommer att bli, jag vill nästan att han ska bo kvar. Eller iallafall ett tag till. Men det blir skönt att vara själv också.
Få ha en soffa som inte är kuddar och täcken hela tiden. Få hit MIN soffa tom. Jag längtar.
Har bokat släpet till måndag så då åker jag till Paps och hämtar den. Weee! Jag längtar...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0