Trött, trött, trött

Trött, väldigt väldigt trött. Idag är sängen så lockande att jag vill gå tillbaka och lägga mig i den igen. Jag riktigt känner hur jag dras till den. Skulle vara så skönt att bara få vika igen ögonen.

Matchen igår var spännande. Tycker att MoDo skulle gjort fler mål i första perioden, och i början på andra var dom usla. 3-3 ef förlängning blev spännande underhållning iallafall.

Idag ska vi bowla och äta middag med arbetslaget och motgående lag. Det blir nog trevligt. Redan halv 2 skulle det dra igång. Det är bra, då kommer denna dag kännas lite kortare fast den är fruktansvärt lång.

Som sagt, 2 nätter med lite sömn nu och jag känner mig helt förstörd. Hur jag ska orka städa ikväll har jag ingen aning om, men jag måste. Det ser ut som FAN. Hur mycket disk som helst. Suck.

Dessutom vill jag träna idag också, men det blir nog inget dubbelpass som jag tänkte..

Ha en bra dag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0