Tradera

Sådärja, så var det lite nya annonser ute på Tradera igen. Hästgrejjor denna gång, jag har ju hur mycket som helst och jag inser att det inte är någon mening med att ha nya oanvända grejjor kvar till nästa häst. Det är ju inte ens säkert att jag vill ha dom då, eller att den hästen kan ha dom. Så nu ska dom försöka säljas bort iallafall.
Även om det är svårt att sålla ut, vad vill jag behålla, vad vill jag ha kvar, så måste jag. Svårast är ändå de begagnade grejjorna som Dust haft. Så mycket minnen i dom.
Endel saker kan jag bara inte göra mig av med. Det går inte! Så är det bara..


Dax att bege sig mot stan och konserten!!

Kommentarer
Mamma

Jag vet, Grimman med det härliga fårskinnsluddet har jag tänkt sälja, men vette tusan om jag klarar av det...

Dyrt isåfall, det är ju dessutom ingen skitkvalite...



De underbara, älskade...

Datum: 2009-11-15 Tidpunkt: 10:17:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0