Spinning + styrka

Blev dubbelpass idag, såå skönt.
Först 40 min spinning, benen kändes lite sega sen bodypumpen igår och jag fick inte något riktigt tryck, men det var skönt ändå och på slutet kändes det som att jag kom igång. Hade nog behövt ett längre pass idag men det var härligt iallafall.

Sen blev det rygg & axlar i ca 20 min. Börjar få hemsk träningsvärk i axlarna så det blev lätta vikter och fler reps där istället för det jag brukar köra.
2 övningar på axlar, och 3 övningar på rygg. Körde bara maskiner på rygg idag, var lat och orkade inte gå uppför trappen. (Mina ben is killing me).


Kommentarer
Thea

Vad duktig du är. Jag tycker det är helt underbart att träna så man blir helt slut.

Datum: 2009-11-22 Tidpunkt: 08:46:18
Blogg/URL: http://theasutmaning.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0