Snart träning

Snart dags för kvällens träningspass. Blir nog biceps, bröst & triceps ikväll tror jag.
Ska hämta upp Fia innan också.

Har precis sett klart Johan Falk - Operation Näktergal, den var helt okej. Rätt spännande stundtals faktiskt. I like!

Idag är första dagen jag gått hela dagen utan att linda foten och det gör inte ont i hälsenan! Jag trodde faktiskt att jag skulle få ont efter gårddagens joggingrunda, men faktiskt inte. Så det var inte dumdristigt av mig att vara ute och springa igår morse.

Nu är jag väldigt trött, så det känns ganska skönt att åka och träna, hoppa i duschen, kvällsfika och sen hoppa i säng faktiskt. Blir lagomt. Så kanske, kanske är jag lite piggare imorgon och orkar med den låååånga dagen. Första lång-onsdagen för mig. Blä!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0