Pizza-time

Nu är pizzan i ugnen så jag sitter här hungrig och förväntansfull och väntar på att den ska bli klar.
Hoppas att den går att äta och att jag inte bränner upp den. Lyckades iallafall bränna min hand i ugnen...
Om den smakar okej tänkte jag bjuda min kära mamma på middag imorgon innan vi ska på konsert. Så jag håller tummarna att det ska bli gott!
Alla andra recept den här veckan har ju faktiskt varit goda. Tänk, jag har typ provat ett nytt recept varje dag den här veckan. Ganska så häftigt. Jag brukar aldrig lyckas laga mat varje dag, och definitivt inte nya recept varje dag. Känner mig sååå duktig ;)

Men nu börjar jag vara jättehungrig så jag hoppas verkligen att den snart är färdig!!

Kommentarer
Mamma

Ja då har du varit duktig må jag säga, men du brukade ju överraska med mat förr också när vi alla var samlade...

Och vad jag minns så var det minsann gott, -så det så!



Längtar till imorgon, härligt, äntligen en spelning!

kram-kram

Datum: 2009-11-13 Tidpunkt: 22:16:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0