Pass: Stepmuskel

Stepmuskel med hårdrocks-tema blev det idag. Sjukt roligt, sjukt jobbigt, och väldigt förvirrande :P Jag hänger inte riktigt med, det var så himla längesen jag gick på ett sånt pass. Men det var så himla roligt ändå!!

Kände av hälsenan innan, men inte under passet. Dock lite ont i bägge knän, men det gick över. Antar att det inte är optimal dämpning i mina skor för att köra såna pass när mina knän är så känsliga. Men det gick ändå!
Väldigt hög musik på slutet, aj aj sa mina öron!

60 min är passet.

Kommentarer
Wushu Cissi

Du borde nog skaffa dig ett par bättre skor för det du tränar, synd att vara tvungen att sluta pga skador. Eller kanske stärka upp knäna lite.

Träna hårt!

Datum: 2009-11-14 Tidpunkt: 13:05:35
Blogg/URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/
Tina

Ja huga det va jobbigt, men riktigt kul. Hoppas dom kommer att ha fler liknande pass. Ha så kul ikväll på konserten!

Datum: 2009-11-14 Tidpunkt: 13:19:11
Beffa

Jaaa, det hoppas jag med!! Tack för sällskapet vännen! Och ha en trevlig kväll du med! :)

Datum: 2009-11-14 Tidpunkt: 14:03:02
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0