Margit-vakt

Är hos Mamma nu och är Margit-vakt.
Tröttaste kissen möttes jag av. Hon sa knappt hej. Tittade bara upp på mig och fortsatte sen att sova. Väldigt osocialt vill jag lova. Men hon kanske inte tycker att jag är så rolig heller, vad vet jag.

Har iallafall varit på ÖOB och handlat lampor så jag kan sätta upp mina adventsstjärnor. Hade tänkt pyssla med det idag, men Margit behövde ju sällskap så det får kanske bli imorgon istället.

Nu kommer hon här och vill prata med mig så jag ska ta och vara social med katten ett tag...!

Kommentarer
Thea

Vad fruktansvärt fint du har det på din blogg. Jag har försökt att få datum, tidpunkt, kategori precis som du men jag kunde inte. Sedan försäkte jag sätta datum och tidpunkt under rubriken men det såg inte klokt ut.

Vill du dela med dig av din hemlighet? =)

Datum: 2009-11-22 Tidpunkt: 08:43:02
Blogg/URL: http://theasutmaning.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0