Margit hemma, Vicky hemma

Lämnade Margit till mamma igår, jag tror de var lika glada att se varandra bägge två. Söta katt!
Vicky mådde inte så bra, hon hade både kissat och bajsat på sig. Så J fick duscha av henne och försöka få henne att tvätta sig men hon blir ju ganska drogad av åksjuketabletterna så hon vinglade mest runt.
Nu på morgonen är hon då gosig och har ätit så jag tror hon har börjat göra sig hemmastadd.

Var megatrött hela dagen igår men när jag skulle gå och sova blev jag pigg och fick ligga vaken en bra stund innan jag kunde somna, är det inte typiskt!

Kommentarer
Mamma

Som jag längtat efter Margit, tack snälla snälla som stod ut med symfoniorkestern och levererade min älskling till mig. Nu kändes det ok att sova i lägenheten, gott också!

Datum: 2009-11-09 Tidpunkt: 08:21:38
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/
Beffa

Ingen fara, hon bajsar och kissar ju inte så lite symfoni dör man ju inte av direkt!!

Datum: 2009-11-09 Tidpunkt: 13:09:53
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0