Inget vidare

Min plan att kliva upp tidigt för att inte vara dödstrött imorgon gick inget vidare. Klockan ställdes tappert på 9.30, men jag vaknade när mamma kom hem från Ikea.
Är fortfarande hos mamma, ska få middag och försöker hjälpa henne så gott det går.

Funderar på om det verkligen ska bli någon träning idag. Min hälsena börjar göra sig påminnd igen. Hade dock tänkt köra både styrka och kondition, så får se om jag skippar konditionspasset och bara kör styrka.
Skulle vara ganska skönt att träna lite faktiskt. Har ju varit ganska flitig den här veckan, men flitigare kan man ju bli!

Får se hur det känns efter middag. Kanske blir mer peppad då. Just nu känner jag mig bara trött :S Förstår inte det, när man sovit såå länge. Jaja, så kan det gå.

Vill bara informera om att det nu är 4 dagar tills HAN kommer!!!!

Kommentarer
maria h

Himla cool layout förresten! :D

Datum: 2009-11-22 Tidpunkt: 16:09:05
Blogg/URL: http://www.legendier.se
Curant

Spännande!Ser fram emot att få se honom.

Tyvärr verkar det som om Ume-besöken minskar nu. Inget planerat just nu, men rätt vad det är så...

Datum: 2009-11-22 Tidpunkt: 19:38:05
Blogg/URL: http://curant.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0