En ledig fredag blev det

Dagen började inte bra, men har avslutats desto bättre.
Har nämligen varit på bio och sett "Luftslottet som sprängdes". Det var trevligt! Dock tycker jag att den var sämst av de 3 filmerna och att det faktiskt var viktiga saker ur boken som inte var med. Enligt mig då. Jag saknade en hel del faktiskt, den kändes "tom" jämfört med de tidigare filmerna..

Vaknade med huvudvärk och bestämde mig för att jag inte skulle orka träna. Något jag ångrar nu, men det var nog ett bra beslut!!

Har varit en sväng på stan och på bolaget. Var på Granngården och köpte en borste åt Ravve.

For till stallet och fick träffa de andra inhyrda. Trevligt. Mockade och fixade käk åt Ravve och borstade av honom leran och svetten från igår. Han är så mysig! Precis som Dust så var han väldigt förtjust i mitt hår och ville tugga på det. Sen fick jag kramas lite med honom också. Väldigt lugn och snäll är han, blev lite orolig när de andra hästarna kom in, och när en av tjejerna flyttade sin häst till gången för att hon skulle ut och rida. Men inga problem alls!

Nu funderar jag om jag ska ta tag i tvätten som ligger och vill bli instoppad i skåpen, eller om jag ska spela lite Wii istället. Har ju ett nytt spel att testa...

Hmm..det blir nog Wii! ;)

Kommentarer
Smse ^^

Vad är det bästa med helgerna? :)

Datum: 2009-11-27 Tidpunkt: 23:15:38
Blogg/URL: http://ifyouknewme.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0