Cardio: Löpning i regnet

Gav mig ut på min joggingrunda i regnet i stället för att fara upp på Iksu och springa på löpbandet. Det kändes inte så lockande med löpband, tycker att det är ganska tråkigt faktiskt.
Men det var inte så optimalt att ha glasögon, och springa i regn. Det både regnade på dom så man inget såg, och immade igen.
Tog mig runt iallafall. Började med att gå 5 min som uppvärmning, avslutade med att gå från Preem och hem som nedvarvning.
Sprang den vanliga "korta" rundan och det tog 23,50 min totalt. Jag tror minsann att jag kortat ner tiden avsevärt, men är inte säker. Känns roligt iallafall!

Nu får vi se om jag orkar återhämta mig och ta en sväng upp på Iksu för att köra veckans sista styrkepass, eller om jag hoppar över det. Har ju redan träningsvärk i benen så.

Tid: 23 min 50 sec
Total sträcka: 3.15 km

Hastighet: 7.93 km/h

Tempo: 7 min 34 sec/km

Kommentarer
♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Hallå där! Allt bra med dig? Hoppas du får en bra start på den nya veckan!

Datum: 2009-11-23 Tidpunkt: 11:44:07
Blogg/URL: http://jessicalillsmeds.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0