Cardio: Jogg + prom varvat 4,5km

Idag har jag sprungit/gått med tung ryggsäck till min mamma. Det var skitjobbigt och tog ca 42min. Blev ungefär 4,5km.
Har aldrig sprungit med ryggsäck tidigare, och det var ganska tungt. Så därför blev det lite mer promenad än vad det brukar bli. Kallt som tusan om händerna var det också, motvind och lite regndropp.

Men härligt ändå, jag tog mig ju fram till sist. Var lite vilse ett tag, så nästa gång kommer det nog gå mycket bättre. Och då ska jag inte ha någon ryggsäck med mig heller ;)

Kommentarer
Mamma och Margit

Vi får göra rutin av det vettja, "springa till varandra"... ;-)

Datum: 2009-11-17 Tidpunkt: 22:07:36
Beffa

Hehe, Margit också? Då lär hon bli smal :P

Datum: 2009-11-18 Tidpunkt: 08:11:48
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0