Å herrejesus

Å herrejesus vad trött jag är idag. Men så blir det väl när man varje dag tänker att man ska gå och lägga sig tidigare, också blir det inte så av olika anledningar. Det är typiskt mig också.
Så idag får man lida och jag skulle tro att det blir lite kaffepimplande för att överleva.

Låång dag idag dessutom jag slutar inte förrän 16.30, suck!

Blir vilodag idag från träning, kommer vara helt död när jag kommer hem.

Nu ska jag dricka upp sista kaffet, klä på mig och åka till jobbet. Kämpar för att hålla ögonen öppna...

Kommentarer
Mamma

Kramar om min tröttjänta, kanske har du för högt tempo stumpan min, hoppas det ändå går bra och att ni orkar "hälsa på " min lilla dam...

Datum: 2009-11-11 Tidpunkt: 08:06:11
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0