You´re my everything



Tack för att du var det vackraste i mitt liv. Den som alltid fanns där, den som alltid lyssnade. Den som alltid fick mig glad, den jag älskat mer än jag någonsin älskat förut. Tack för allt du gjort för oss, tack för allt du lärt mig, tack för att vi fick ha dig i våra liv. Jag fick låna en ängel för ett tag...
Tack för allt, världens vackraste Dust.

Jag saknar dig så innihelvete mycket och det har bara gått en dag. Hur fan ska jag klara det här? Din lukt, din varma mule, din härliga galopp, dina tok-fnatt, dina mysiga kramar och pussar, dina svordommar, din glädje, DU.
HELVETE VAD JAG SAKNAR DIG!

Kommentarer
Bokmalen

Fy, vad jobbigt för dig!! Vi tänker på dig!!

Kramen

Datum: 2009-05-30 Tidpunkt: 00:20:45
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0