Veckans träning v.20

Glömde ju att sammanfatta förra veckans träning så här kommer den då. Är som bra att ha när man vill gå tillbaka och kolla hur det gått.
2 pass gym
1 jogging/promenad-tur

Kändes helt okej att springa även om det var tungt och jag blev förbannad att jag inte orkade så mycket som jag ville.
Gym-passen gick också helt okej, körde stenhårt på mage så jag fick ordentlig träningsvärk och det var välkommet.

Men jag känner också att motivationen tryter lite nu och då än fast jag helst skulle vilja träna mer, jag behöver det för jag mår så mycket bättre då.
Men det är svårt att hinna träna så mycket som jag vill när jag jobbar så mycket och ska ta hand om Dusty också. Blir kanske lättare sen..lär ju inte jobba såhär mycket i en evighet heller!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0