Stanna hos mig

Stanna hos mig
Du är allt Jag har
Stanna hos mig
Du är allt Jag har kvar


Det är över nu
och 1000 kalla tysta dagar
En plats ett slut
Så släck mitt ljus
Över nu
Och ensam har Jag dofterna kvar
Som ett tårögt barn
har du gjort mig svag
Det enda som gjorde mig till Jag...

(Kent - Stanna hos mig)

Jag kommer sakna dig så innihelvete mycket...ett liv utan dig, hur ser det ut? Vad är ett liv utan dig? Jag minns inte hur det är att vara utan dig..
Min älskade, för alltid älskade vackra springare!

Kommentarer
britten

ååå jag förstår att du har det jobbbigt nu.....jag tänker på dig och ska tänka på dig i morgon.....stor varm kram till dig

Datum: 2009-05-27 Tidpunkt: 19:04:31
Blogg/URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Carin i Västanå

Vill bara säga att jag tänker jättemycket på dig/er.Stor kram till er båda.......

Datum: 2009-05-27 Tidpunkt: 21:26:27
Mamma...

Vad kommer den ifrån, jag känner igen den så mycket men kommer inte på varifrån textraden kommer?

2009-05-27 @ 15:47:09

URL: http://beffa.blogg.se/

Postat av: Beffa



Jag är dum, jag hittade, naturligtvis är det Stanna hos mig, Kent som det står i Rubriken...hjärnan fungerar visst inte... :(

2009-05-27 @ 15:50:01

URL: http://beffa.blogg.se/



Postat av: Mamma...



Så bra att du hittade, jag såg inte förrän idag att du frågat, förlåt! Dessutom har min bloggs kommentatorfunktion varit helkass ett tag nu.

Att din hjärna inte funkar riktigt som den ska just nu det är helt naturligt, eller snarare, den funkar precis som den ska, den har gått ned på lågvarv för att bearbeta det du (har framför dig eftersom denna är loggad innan)har varit med om och då orkar den inte jobba med något annat!

Så dum är du definitivt inte!

kram...

Datum: 2009-05-31 Tidpunkt: 19:50:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0