Slut som artist

Är helt slut nu, ser typ dubbelt och är snorig och hemsk och svullen i ansiktet.
Men jag har ätit iaf, Fi sa åt mig att göra det. Var nog hungrig ändå än fast det inte kändes som så. Vore ju iofs konstigt egentligen om jag inte var det. Att inte äta mellan 11-21 är ju rätt lång tid så. Det behövdes nog!

Tack för era fina ord, dom värmer jättemkt ska ni veta.

Hoppas jag får sova i natt så jag orkar hålla ihop mig själv imorrn..För hans skull..min älskade pälskling ♥

Livet kommer aldrig mer bli sig likt...

Kommentarer
Magda

tänker på dig emma:( kramar

Datum: 2009-05-27 Tidpunkt: 22:25:03
Magda

tänker på dig:( kramar

Datum: 2009-05-27 Tidpunkt: 22:25:21
Marirha östman

Kommer att tänka på dig i morron Emma!Det här är inte en lätt sak att bestämma sig för, jag tycker att du har gjort det så bra.Försök att tänka på alla dom mysiga stunder som ni har haft tillsammans! Många styrkekramar från Maritha!

Datum: 2009-05-28 Tidpunkt: 00:02:22
vansinnet

Vi tänker på dig idag. Det kommer att gå bra, och du vet att Lindy står och väntar på honom i Trapanlanda. Då kan dom galoppera runt, beta och busa dagarna i ända utan onda ben. Du är stark! Kramar från hela familjen.

Datum: 2009-05-28 Tidpunkt: 08:46:07
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0