Imorgon..

Det blir imorgon.


Ge mig styrka!

Kommentarer
vansinnet

Jag skickar alla styrkekramar jag bara har. Jag vet precis vad du går igenom just nu. Men tänk på att du gör det bästa för Dust, men det kommer iallafall att bli jobbigt. Det går inte att komma undan. Hoppas bara allt går bra imorgon. Jag ska tänka på er.

Datum: 2009-05-27 Tidpunkt: 13:38:25
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com
Anonym

Massor av styrkekramar skickar jag till dig!! Är du ledig hela dagen imorgon då eller syns vi på lunchen å "föredraget"!???

Kramen, Maria

Datum: 2009-05-27 Tidpunkt: 14:17:27
Bokmalen

Jag förstår att du inte vill va bland en massa folk!! Hoppas verkligen att allt går bra nu!! ;)

Jag är övertygad om att mattan skulle funka utmärkt till det ändamålet!! ;) Tänker att "nån" kanske läser här!!??!! ;)

Kramen,Maria

Datum: 2009-05-27 Tidpunkt: 15:45:54
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0