Glömt mina öronproppar.

Jag har just insett att jag glömt mina öronproppar hemma så jag måste handla såna där gula dåliga. Suck, det kändes ju drygt. Men utan kan jag ju inte vara, då blir mina öron arga.
Jag tror att jag har nån slags pollen-allergi eller nått. Sen jag kom ner hit har jag fan varit täppt i näsan konstant. Haha. Lite sjukt.
Nu sitter vi och väntar på att våra konsert-vänner ska dyka upp, sen ska vi väl ta och bege oss mot Globen. Vi är inte så sugna på att se förbanden så det gör ju inget om vi missar dom, blir ju bara en låååång väntan ändå eftersom det inte var så himla bra förband direkt.
Och tröja shoppade man ju förra gången så det behöver man ju inte heller göra, om dom nu inte gjort nya tröjjor med rätt datum förstås, då blir man ju liiiite sugen iaf.. haha. Jag är knäpp, i know, men jag måste ha en tröja från varje konsert jag varit på!

Nej, nu ska vi flumma vidare här ett tag till :P

5-3 till Sverige i hockeyn mot Frankrike iaf.

Kommentarer
Mamman

Jamen, var det inte det läkaren misstänkte förra året då du var så dålig?

Ha jätteskojj ikväll nu, btw så väntar jag på att få höra ;-)



Kram-kram

Datum: 2009-05-04 Tidpunkt: 21:10:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0