Firar mamma!

Är i Husum och firar min söta mamma på hennes födelsedag!
Har fått äta jättegott grillat till middag och en smarriga chokladmousse med nötter, grädde och hallon till efterrätt. Nu är magen mätt!
Fick åka ner med J eftersom de skulle flytta upp P´s saker idag, så då tog vi hem träningscykeln till lillebror och extrasängen så att P ska rymmas där i rummet.. Ska åka med dom tillbaka upp om en stund. Tror de var snart klara!

Trött efter en megalång dag på jobbet som inte började bra. Förbannad hann jag bli men som tur är så brukar det ju gå ganska snabbt över! Försov mig imorse dessutom så jag hade väl vaknat på fel sida antar jag :P Tur man blev lite gladare sen iallafall men jag är så himla trött nu. Var helt slut i huvudet när det äntligen var dags att gå hem!

Imorgon ska jag släppa ut hästarna. Sen får vi se vad dagen bjuder på, jag hoppas på fint väder iallafall! På kvällen så ville T att jag skulle komma till henne och hennes D för lite öldrickning, så det blir det. Fast det blir lugnt på ölfronten för jag ska ju både jobba och släppa ut hästarna på söndagmorgon, tyvärr. Som vanligt.
Lyckas alltid tajma in när det är något skoj!

Men nu ska jag väl gå och vara lite mera social kanske, mormor och moster är också här! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0