Vinterpromenad i sommarskor

Så har ju vintern kommit tillbaka, eller iallafall snön. Det är inte så farligt kallt ute, faktiskt väldigt skönt.
Men det är inte skönt att promenera 6 km i sommarskor när det är snö.
Har just tinat upp mina hälar som typ frös ihop under promenaden.
Men det var iallafall mysigt att få röra lite på sig, jag, Elsk och Krajna.

Bestämde mig för att inte åka och träna det där passet trots allt. Knät är ju bättre men det kändes onödigt att påfresta det med ett helt träningspass, så det fick bli en promenad idag istället.

Dessutom vart det ju massa dans igår också, dock kände jag av knät lite då. Men motion är det ju iallafall, speciellt då man är nykter ;)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0