Väntar och väntar

Sitter och väntar på min Elsk nu.
Det är ganska tråkigt att vänta.
Jag är hungrig. Dumma dumma jag som var förrvirrad imorse.
Också borde vi handla. Men jag har ingen lust alls. Jag vill inte laga mat och jag vill inte handla. Suck. Hatar att ha lite pengar, det finns inget värre.
Har iaf skrivit middagslista för veckan nu. Måste dock handla lite ändå, såg att det typ är slut på ost och smör och mjölk. Men förutom de så kanske vi klarar oss till på söndag..
Nästa månad måste vi nog storhandla. Börjar sina i frysen en aning om man säger så :P
Jag vill ha en riktigt frys att fylla. Så man verkligen kan storhandla köttfärs å sånt när det är billigt. Men vi har ju inte ens en halv frys så det ryms så himla lite. Vill kunna frysa in matlådor också men dom ryms ju typ aldrig. Rätt drygt!

Nej, nu börjar jag bli rastlös. NÅTT måste jag göra tills Elsk kommer hem...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0