Kisse ska flytta :(

Kisse Zelda ska flytta till Paps.
Nu är det bestämt.
Idag upptäckte nämligen kompis S att det var kiss i soffan. Suck.
Det var i det hörnet jag inte brukar ligga, och det luktade bara när man typ satt sig där.
Jippie.
Så nu måste vi försöka sanera den. Som tur är går tyget att ta bort och det verkar som att tyget sugit upp det mesta. För själva sittkuddarna har inga fläckar (de var vita under) och luktade inte lika starkt. Så jag har försökt rengöra dom med "Piss off", det är ett desifinktions (stavas?) medel som tar bort kattpiss-lukt. Så då hoppas jag att dom blir rena utan att jag behöver blöta ner HELA dom. Vore ju skönt om det gick såhär, har bara attackerat där det luktar liksom.
Men tyget och 2 små kuddar måste jag köra i maskin, dom luktar så hemskt mycket. Tror det är där hon varit, och resten har nog bara kommit i kontakt med det hon kissat på liksom. Förhoppningsvis.
Annars får jag skrubba alltihopa i badkaret.

Men nu är det slut på mys-stunder med kisse. Åh vad jag kommer att sakna henne! Min älskade katt som jag fick av Elsk i 2-års present.

Vi tror att det kommer att fungera bättre hos pappa, för hon var där i julas utan att kissa, och har ju varit där hela sommaren utan att kissa också. Dessutom så ska hon få bli utekatt där också, det borde ju minimera risken att hon kissar! Det viktigaste är ju att hon får leva och att hon blir kvar i familjen iaf. Jag har henne hellre hos Paps än fortsätter få massa kiss överallt här hemma. Orkar inte kämpa mera, soffan var liksom döds-stöten.
Så antingen åker vi hem med henne på söndag eller så kan vi kanske skicka henne med Elsk´s föräldrar för dom ska komma och hälsa på.

Det kommer att bli tomt.

Kommentarer
Mamman

Men vilken tur att han är så snäll att han vill ha 3 pälsbollar förutom den stora!

Så väldigt tråkigt, men kanske hon kan flytta hem igen om ni finner annat boende?!



Förstår att du är ledsen, hörde hur desperat och uppgiven du var i mobilen...



kram-kram

Datum: 2009-03-14 Tidpunkt: 09:39:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0