Tillbaka...

Nu är vi hemma hos S igen och ska göra oss i ordning inför kvällens utgång. Lutar åt Harrys verkar det som.
Men först ska vi äta på Matcompaniet. Blir nog trevligt!
Jag är dock sjukt trött trots att vi sov länge. Var sjukt trött igår också och somnade nästan till filmen.
Mitt knä känns mycket bättre idag så förhoppningsvis är det bra snart.

Det har snöat massor och jag är arg. Jag vill inte ha snö och jag vill inte att det ska vara halt när jag ska vara chaufför. Mina däck suger. Suck!!

Nej, dags att gå och sminka sig kanske...

Kommentarer
vansinnet

Våra däck suger också så det var inte roligt i stan idag när det brjade kräksnöa.

Datum: 2009-03-28 Tidpunkt: 22:18:13
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0