Söndagkväll

Åh vad jag hatar söndagkvällar.
Sämsta dagen på hela veckan, för då vet man att man borde gå och lägga sig tidigt för sen ska man upp och jobba.
Gah!
Dessutom så ligger man alltid och vrider och vänder på sig för man kan inte somna.
Urscha för söndagar.

Jag har iallfall varit i stallet och tagit in Dust. Sötanöten.
Sen så har jag halvkollat på Beck och varit och hämtat bilen som S fick långa med sig hem igår så hon slapp ta bussen!
Lämnat av J på busstationen har vi också gjort så nu är det alldeles tomt här.

Jag borde väl be Elsk om hjälp med tatton och sen krypa ner i sängen, men egentligen är jag inte alls sugen på det.
Måste kanske kolla vad som finns i kylskåpet och skriva en matlista så vi kan handla imorgon för vi orkade inte det ikväll.

Hoppas denna vecka går fort för nästa helg ska spenderas i Stockholm för då ska vi äntligen få se Metallica igen!
Jag älskar konserter så är det bara!

Kommentarer
vansinnet

Hatar också söndagar. Speciellt gårdagen som blev totalt förstörd när mina planer för dagen blev saboterade. Men men, resten av veckan blir nog bra hoppas jag.



Ha en bra dag vännen. Puss!

Datum: 2009-03-02 Tidpunkt: 08:26:24
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com
britten

men grattis fick ni biljetter ,,hoppas ni får det kanon...

Datum: 2009-03-02 Tidpunkt: 10:09:38
Blogg/URL: http://pyrobritt.blogg.se/
··•♦ Monixx ♦•··

Ja söndagar är ingen hit.

Nu är det ju iof sig måndag. Håller på att vänja mig vid alla nya rutiner med skola och annat som flytten förde med sig.

Hoppas att du får en trevlig kväll iaf.

Kram

Datum: 2009-03-02 Tidpunkt: 18:11:54
Blogg/URL: http://monixx.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0