Slöar i soffan

Ligger i soffan och slöar. Är hemskt trött men måste väl sätta fart på mig själv sen.
Tänkte städa upp lite här så det är lite fint när vi kommer tillbaka iaf.
Kissarna kommer väl leva rövare när vi är borta!
Knäppgökarna!

Fast jag har egentligen ingen lust alls att dammsuga idag. Jag skulle vilja sova en liten stund och sen bara ligga och dega ;)
Men måste dammsuga vardagsrummet och hallen iaf för där har dom dragit fram en massa skit!

Också måste vi ju skriva på intresseanmälanspappret för att bli fodervärdar till en vovve också!
Då blir det ännu mer skit här hemma, haha!

Ikväll kommer lillebror!

Kommentarer
··•♦ Monixx ♦•··

Sv: Nä, jag kan inte minnas om det var bilar framför.. Det som är så störigt.

Men jag tycker inte de kan ta så långt ifrån? Då får de ju knappast med ens ansikte som är halva poängen.

Och nä, fortare än 50 i en rondell känns väl inte så troligt.

Men blev ändå lite lätt nervös.. hatar sånt där.

Kram

Datum: 2009-03-05 Tidpunkt: 18:36:38
Blogg/URL: http://monixx.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0