Skavsår

..har jag efter att ha pulsat djupsnö för att ta in mer eller mindre crazy horses.
Vädret är inte så kul just nu här i Umeå.
När det är sånt här väder önskar man att man bara hade sina kära akvariefiskar så man slapp sticka ut näsan i snöyran.
Men nu har man ju inte det, utan en underbart söt lurvig liten pälsklings Dust.
Och han är ju så mycket bättre än ett par akvariefiskar!
Fast likförbannat är det otroligt drygt att åka ut till stallet en sånhär dag. Väglaget var ju inte det roligaste heller om man säger så!
Jag var så hungrig så jag mådde illa och var alldeles yr innan jag var hemma.
Min snälla Elsk började med min mat så den var nästan färdig när jag kom hem.
Tack underbar!

Nu är jag faktiskt sugen på en kopp the!
Tror jag ska hoppa i duschen först, och sen be Elsk om hjälp att smörja tatton!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0