Framme :)

Kom fram imorse vid 06:45. Köpte frukost på stationen och sen kom C och hämtade oss så vi åkte hem till han och somnade ganska snart!
Sen drog vi till Kista köpcenter där vi har shoppat jävlar :P Haha, oj vad fattiga vi blev! =)
Hittade mig en skinnjacka äntligen, som jag har letat och letat. Den var mkt billigare än den jag hittade i stan dessutom! Såå hoppas den känns bra sen också!!
Handlade på Maxi så vi har frukost imorrn, och nu är vi tillbaka hos C.
Vi ska väl förfesta här sen och sen ska vi ut någonstans!

Imorrn är det dax för Metallica och jag längtar som en tok!!

Hoppas alla har det bra där hemma, här är det ingen snö och inte speciellt kallt men väldigt tråkigt grått väder ute!!

Kommentarer
··•♦ Monixx ♦•··

aaaah, är det redan dax för Metallica nu?

Shit alltså. hoppas att du bara inseeeer hur aaaavis jag är på alla som ska dit. :-))

Ha en underbart kul och lyckad konsertkväll!

Kram

Datum: 2009-03-07 Tidpunkt: 19:32:36
Blogg/URL: http://monixx.blogg.se/
vansinnet

Hoppas ni får riktigt skoj imorgon. Men det är jag övertygad om att ni kommer att få.

Datum: 2009-03-07 Tidpunkt: 19:43:46
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0