Dammsugit...dammråttor!

Sådär, nu har jag dammsugit hall, vardagsrum och kök.
Sovrummet är inte kissarna i så där orkade jag inte dammsuga, har inte blivit så många dammråttor där än ;) Haha!
Nästa vecka ska jag vara duktig och torka golvet också, men det orkade jag inte ikväll.
Nu är jag ännu tröttare än vad jag nyss var!

När Elsk kommer hem från träningen ska vi åka och hämta ut kissarnas nya klösträd! Hoppas att de gillar det!
Jag är träningssugen men samtidigt inte, är så trött så jag är ändå nöjd att jag inte for idag.
Får se hur mycket vi hinner imorgon, hade gärnat tagit en promenad iallafall!
Men det kanske hinns med i Sthlm också ;)

Känns skönt iaf att ha börjat komma igång igen, även om det är en mjukstart denna vecka! Har inte lust att bli sjuk igen, är fortfarande lite snorig men inte som jag var då när jag var sjuk iaf!

Jaja, nu har jag plitat ner lite meningslöst babbel och ska kanske gå och hämta min bok och läsa lite! :)

Har bokat besiktning åt Audin också, 7.20 den 31 mars. Om jag inte skriver upp det glömmer jag :P

Kommentarer
vansinnet

Vi ar storstädat idag. Båda våningarna. Jobbigt men tusan så skönt när det är klart.

Datum: 2009-03-05 Tidpunkt: 19:21:37
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0