Ännu en måndag..

Ännu en måndag. Men den gick trots allt ganska snabbt ändå. Trodde den skulle vara segare, för det känns som att det bara har jävlats idag och då går dagen så himla sakta.
Jag hade lyckats ta fram köttfärsen ur frysen men stoppat den i kylen i stället så den är fortfarande frusen. Yey! Jag är ju hungrig nu..
Hämtade ut mitt paket på Shell av alla ställen, det var min Metallica - Cunning stunts på VHS. Yippie! Den är så bra!!

Har haft väldigt ont i mitt knä i dag, speciellt mot slutet av dagen. Tror det är extra känsligt nu, och golvet på jobbet är ju inte det bästa. Får hoppas att det går över snabbt, jag vill ju egentligen träna!

Imorrn ska Audin besiktas så Elsk ska hissa upp den och kika på den idag. Sen är han snäll och ska följa mig och ta in hästarna så jag slipper gå så mycket när jag har ont. Sen hoppas jag nog på att det blir typ en myskväll i soffan kanske?
Det vore helt underbart isåfall!!
För nu är jag trött. Riktigt trött. Det var jag nog imorse också, vaknade en halvtimme för sent och glömde göra en massa saker som jag skulle göra. Och det jag gjorde, det blev fel! Haha.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0