Ajj mitt knä!

Jaha, så lyckades jag ju göra illa mig då. Klantarsle skulle man kunna säga!
Mitt knä gör ganska så megaont just nu. Får hoppas det går till sig, jag ser ju fram emot stepmuskel ROCK på söndag!
Inte har jag tid att ha ont nu inte.

Har iaf ganska precis kommit hem, efter innebandyn var vi och åt på Pion, och när de andra drog på jobbet så satt jag och T kvar och drack kaffe, för han är också ledig ons-tors. Sen har jag inhandlat present till Paps, och en grej till min Elsk.

För idag så firar vi 4 år tillsammans. Tänk vad fort tiden gått!

Kommentarer
Anonym

Grattis till er Turrturr-Duvor!

Massor av megakramar!

Datum: 2009-03-25 Tidpunkt: 17:54:35
catta

Jaså vad roligt :) vad tyckte du om den då?:)utbildningen alltså;)

Datum: 2009-03-25 Tidpunkt: 21:06:10
Blogg/URL: http://catharinamodell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0