Veckans träning v. 24 och v.25

Vecka 24:
Noll och ingenting. En sjuk Beffa satte stopp för det mesta i träningsväg. Samt en massa andra hinder på vägen.

Vecka 25:
ÄNTLIGEN!
3 promenader á 35 och 30 minuter satte igång motionerandet igen. Så härligt!

Nu hoppas jag bara att jag är någorlunda pigg i veckan efter nattarbetet så jag orkar ta mig till Iksu också. Hade tänkt köra lite spinning och pump faktiskt.
Sen är det ju semester och då orkar man ju sällan fara till gymmet. Så då får det försöka hinnas med promenader och joggingrundor istället. Men flytten lär ta upp en massa av orken har jag en känsla av.
Hej och hå, let´s go!

Kommentarer
britten

va roligt att du fick en lägenhet så snabbt ...em rolig tid väntar nu när du får inreda den....tack för gulliga ord hos mig..krma

Datum: 2009-06-22 Tidpunkt: 11:50:12
Blogg/URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Matilda

Åh jag älskar spinning! :D

Datum: 2009-06-22 Tidpunkt: 11:51:44
Blogg/URL: http://showjumper.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0