Urk på burk

Gud vad less jag är. Känns som att precis allt jävlats ikväll och jag vill bara hem. Önskar att den här veckan kunde ta slut någon gång. Urk på burk rent ut sagt.
Skönt att det bara är imorgon kvar nu. Det blev en riktigt dryg vecka när man jobbat lördag och söndag också, man vet knappt vilken dag det är. Men imorgon är det torsdag och sen är det midsommar så då får man ju vara ledig. Iofs skulle ju vi ha varit det ändå eftersom vi jobbar kväll men iallafall. Alla andra är ju också lediga så det är ju trevligt.
Jag längtar hem till min Ben&Jerrys glass. Mmmm.
Trött är jag också fast jag sov länge imorse. Skulle kliva upp 9 men klev upp 11:15 istället när S ringde och väckte mig typ. Haha, så det kan gå.
Jaja, nu ska jag mingla runt lite sen ska jag banne mig gå hem.

Sov gott!!

Kommentarer
britten...

Hej lilla Emmaa,,,,tittar in för att önska dig den allra finaste finaste midsommar....det är du värd nu...och tack för att du är sofies vän...

Datum: 2009-06-18 Tidpunkt: 11:46:37
Blogg/URL: http://pyrobritt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0