Trött trött trött

Trött är jag nu. Var som pigg när jag kom till jobbet och ett par timmar framåt. Men när vi hade fikat så blev jag såå trött sen.
Som tur är så kör jag linjen ensam så det blir lite mer att göra då, så jag får försöka hålla igång mig. Är ju bara 2½ timme kvar nu. Shit! Det går nog fort. Inser just att vi precis missat 1 av dagens 2 fika. Jaja, inte mycket att göra åt, man överlever nog ändå.

Jag fick vuxenpoäng igår när jag drack 3 koppar kaffe UTAN mjölk! Ganska bra gjort va? (Jag har typ 2/3 mjölk och 1/3 kaffe i vanliga fall).

Nu har vi beställt pizza så snart ska den åka och hämtas och sen ska vi käka. Får hoppas den kommer snart för jag börjar vara megahungrig.

Ikväll blir det nog promenad och sen slöande framför tvn. Måste försöka hålla mig någorlunda vaken så jag kan vända på dygnet till söndagens natt arbete.

Nej nu kallar jobbet!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0