Trött men vill inte sova..

Trött, borde sova.
Men har ingen lust egentligen.
Fast har inget att göra heller så sova vore ju egentligen en bra idé då.
Skulle haft någon bra film att somna till kanske. Men då dör väl min dator antar jag.
Ursch så trist.
Idag kunde vi btw, se våran lönespec. Jag blev glad! Känns ju skönt att mitt övertidsslit lönar sig iallafall. :) Så förhoppningsvis kan jag spara pengar den här månaden också. Så då kanske jag har råd med min soffa och en tv! :) Fast mamma har lovat att jag får låna hennes soffa så det känns bra. Då hinner man spara lite till innan man köper den. Kanske hittar någon annan som jag hellre vill ha också, det vet man ju aldrig.
Men jag vill ha lön nu ju, inte på måndag. Tycker det är tråkigt att måsta vänta tills efter helgen!

Midsommar ska btw, firas i Övik med S :) Har inte träffat henne på lääänge nu ju. Sen typ i mars? Det är läängesen tycker jag..ska bli mys! :)

Nej, jag ska väl försöka ta och sova nu då. Är väl smartast kanske :P

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0